笑話連篇 笑話連篇

Tuesday 21 August 2007

十八歲 -- 黃子華

點解十八歲先至係合法年齡呢?

因為到左十八歲,o係法律上我地就要對自己負責任!

多餘,唔通十八歲之前,我地就唔駛對自己負責任咩?

唔通十八歲之前,我就可以隨時撲出馬路:

「我唔信呀,我十七歲半咋,你敢撞死我?」

唔通十八歲之前,你o係油o麻地踩完個紋身佬一腳,個紋身佬會話:

「死o靚仔,你未夠十八歲,我忍你!」

唉,十八歲既最大好處,就係你到左一個合法既做愛年齡。

我想請問,有邊個做愛係因為合法先做gar?

我以為大部份人做愛係為左快感同高潮?

抑或你想話我聽,十八歲之前做愛係冇高潮既。

十八歲之前做愛係白做既!

咁樣十八歲就具有特別意義la!

No comments: